Wednesday, November 24, 2010

RAJA SEGALA MURAHGURU!!!!!!!!!!!!!

Dua hari lepas aku dapat cerita PANAS...........

Memang betoi2 CELAKA,BANGSAT,PUKIMAK,BARUA,ANAK HARAM..........selama ni aku ingat hanya murahguru2 ni jer yang membaruakan Gayong tapi rupa-rupanya ada lagi yang lebih dasyat.......lebih barua dari segala jenis makhluk Murahguru dalam alam fana ini........mmg layak dimaki hamun dan diludah ke muka........

Mesti korang semua mau kenal makhluk HARAM JADAH ni......kalo nak kenal korang boleh tengok makhluk ni pakai baju silat berbengkong HITAM CHULA 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jgn tersilap, beliau bukan MAHAGURU yg kita semua sayangi tapi RAJA BANGSAT MURAHGURU HARAM JADAH......semoga kalian akan mengenal makhluk BARUA ni yang menggelarkan dirinya sebagai WARIS BERADAT SERANTAU.............

* Apa kata pimpinan tertinggi PSSGM?????????????xkan nak berdiam jer........

19 comments:

  1. sapa gerangan makhluk tu wahai panjialam? bagi lah sket klu.....asal mana?

    ReplyDelete
  2. kalau marah sekalipun, xperlu mencarut2. isi dh ada,x elok kalau budak2 bawah umur baca carutan tu.

    ReplyDelete
  3. ini dah kelas penderhaka.....sanggup engkar amanah Mahaguru......xkan nak bagi puji-pujian....

    ReplyDelete
  4. kt mana nk tgk gmbar/video org yg pakai hitam 7 ni?

    ReplyDelete
  5. nak dapat maklumat lanjut boleh mintak ngan geng2 pssgm kelantan........aku pun dapat dari kawan2 kat kelantan......mereka tunjukkan kat aku surat2 rasmi yang ditandatangani oleh raja murahguru ni yg tertulis hitam chula 7 dan sebagai waris beradat serantau...............

    ReplyDelete
  6. sy pn dah tengok surat2 tu,sapa yg nak tengok boleh email kat blackpanther69@ymail.com

    ReplyDelete
  7. Bg pendapat sy,guru ini yg sanggup membelakangkan amanah ADMAR sepatutnya dikenakan tindakan tatatertib oleh pihak PSSGM pimpinan Wak Adi Wijaya.Kalau tidak,akan wujud pula hitam Chula 8 dan seterusnya

    ReplyDelete
  8. pihak gayong kelantan belum tahu lg hal ni.insyaallah perkara ini akan terbongkar xlama lagi.pihak pusat pub dah tahu.tunggu masa yg sesuai je.lgpun orang ini pandai memutar belit kata2

    ReplyDelete
  9. hehehe...jabat syahadah dah takdak modal...tutup sahaj blog ni...tak payah nak campur...pergi tambah pelajaran...jangan nak mengarut je,,,sebelum nak kata orang sana sini...tengok empunya diri dulu....memang lawak betul le ko ni jabat syahadah....kalau aku jumpa ko..ku tenyeh tenyeh mulut ko....hahaha

    ReplyDelete
  10. nak tangkap anak ayam pun terhegeh2...ini kan pula orang.....berbicara lah dengan akal yg waras wahai serigalamalam.......kalau berani kasi lu punya hp nombor & alamat umah la bro......

    ReplyDelete
  11. Bodoh punya panji alam...ko ingat ko dah cukup hebat..memekik sana memekik sini..wei telor berat sebelah...tunggulah nanti ...badan ko yang terburai...buat apa aku bodoh sangat nak letak no hp ngan alamat rumah...ko ingat aku samurai yang nak bermegah megah...wei...ko akan mati dengan tangan ko sendiri...bodoh...

    ReplyDelete
  12. Ye la aku cakap camtu sbb ingat ko ni bodoh.... aku anggap ko bodoh pun sbb berdasarkan ayat2 ko jugak.nak tenyeh mulut bila jumpa aku.ko kenal ke aku ni siapa? bukannye bodoh namanyer tu......org yang sah bodoh pun boleh cakap yg ko ni bodoh......wakakakaka

    ReplyDelete
  13. memang sah bodoh...sebenarnya ko ni telah diperbodohkan oleh bodoh bodoh nya ko...buat ape aku nak kenal dengan orang yang bodoh...memang orang melaka bodoh...hahahaha buat malu Hang Tuah je...memang sah bodoh...

    ReplyDelete
  14. dari sembang kosong dan yang lain termakan kata-kata atau berada dalam teka teki ada baiknya dimasukkan gambar itu..

    saya bimbanga ada salah faham. Baik dari penulis. Baik dari yang melihat gambar, yang poaling teruk ada yang salah teka nanti.. haha

    shams
    www.kssgayong.com

    ReplyDelete
  15. Aku xfaham betul manusia la ni, bila ada org yg terang2 engkar amanah guru,langsung tidak menunjukkan geram kita(geram bukan marah....), tapi bila ada yg menyampaikan maklumat itu pula dihentam....dunia oh dunia......

    Setahu aku yg kawan pada kawan aku pada kawan kawan aku ( nasab yg amat boleh dipercayai) telah pun melaporkan akan kes ini pada salah sorang pucuk pimpinan tertinggi PSSGM (badan sukan ), tapi sehingga kini selepas hampir setahun masih tiada apa2 tindakan hatta dibincangkan dalam mesyuarat pusat.........

    ReplyDelete
  16. apa faedah ko sampaikan maklumat tapi tak lengkap...aku cabar ko follow cakap cikgu shams...letak gambar le bro..lu ingat zaman sekrang ni zaman hutan ke boleh percaya bulat bulat bende ni..come on la bro..nampak sangat ko ni bodoh...hoi bangsat...

    ReplyDelete
  17. Sbb ini zaman bukan zaman hutan lah maka aku xmasukkan gambar atau evident tu.Lu boleh lah tanya2 kawan2 lu yg sudah dapat maklumat ni.Paling tidak pon,lu telepon lah sama PSSGM Pusat.Kan selesai masalah.xpayahlah nak menyalak kat sini.bikin tonjol lu punya kebodohan saje.....

    Aku ni pon maybe org yg ke-100 dah yg dapat maklumat ni........ klu nyer,manusia bangsat ni org Kelantan.....nun jauh di sana.......

    ReplyDelete
  18. cuba emel blackpanther, die dh bg emel tu.
    ni x ,main terjah je. baca la dulu komen2 terdahulu, kalau x, nampak ke'kurang pandai'an anda.

    ReplyDelete
  19. salam....apa kata kita beranggapan baik pada pe-makai baju silat berbengkong HITAM CHULA 7....yang menggelarkan dirinya sebagai WARIS BERADAT SERANTAU............." kerana " ada pengikut pengikut nya yang setia seperti apa yang berlaku di SKUDAI, JOHOR.
    sooner or later....dgn izinNYA akan terimalah balasan bagi mereka yang tidak mahu beringat!

    http://gayongjohor.blogspot.com/

    ReplyDelete